dilluns, 20 de març del 2017

NOVETATS EN LLIBRES



S'acosta el 23 d'abril, la gran festa del llibre i hem pensat que, potser us abelliria conèixer algunes de les  novetats bibliogràfiques. No oblides passar per la biblioteca i, recorda, llegir ens fa lliures!



EL MONARCA DE LAS SOMBRAS

Autor: JAVIER CERCAS
Editorial: LITERATURA RANDOM HOUSE


El monarca de las sombras narra la búsqueda del rastro perdido de un muchacho casi anónimo que peleó por una causa injusta y murió en el lado equivocado de la historia. Se llamaba Manuel Mena y en 1936, al estallar la guerra civil, se incorporó al ejército de Franco; dos años después murió combatiendo en la batalla del Ebro, y durante décadas se convirtió en el héroe oficial de su familia. Era tío abuelo de Javier Cercas, quien siempre se negó a indagar en su historia, hasta que se sintió obligado a hacerlo.








LA MAGIA DE SER SOFIA

Autor: ELISABET BENAVENT
Editorial: SUMA


Sofía tiene tres amores: su gata Holly, los libros y El café de Alejandría.
Sofía trabaja allí como camarera y es feliz.
Sofía no tiene pareja y tampoco la busca, aunque desearía encontrar la magia.
Sofía experimenta un chispazo cuando él cruza por primera vez la puerta.
Él aparece por casualidad guiado por el aroma de las partículas de café...
...o tal vez por el destino.
Él se llama Héctor y está a punto de descubrir dónde reside la magia.








A SALVO EN LA RED

Autor:PEDRO GARCIA AGUADO Y
FRANCISCO CASTAÑO MENA
Editorial: GRIJALBO


A salvo en la Redes un manual indispensable para que niños y adolescentes reciban una buena educación digital y les enseñemos a utilizar estas herramientas sin riesgo y sacándoles el máximo partido. Con un lenguaje directo y cercano, los autores nos exponen casos reales de su consulta y nos enseñan que las nuevas tecnologías, usadas de forma correcta, pueden convertirse en grandes aliadas.










ME CRECE LA BARBA

Autor:GLORIA FUERTES
Editorial: RESERVOIR BOOKS



Cuando el mundo retrocede, la rima asoma. Cuando la vida aprieta, los versos repuntan. Así podría definirse el legado de Gloria Fuertes, poeta necesaria del amor, la injusticia, el anhelo y la soledad. Al cumplirse el centenario de su nacimiento, en pleno auge de la poesía en las redes, reivindicamos a una mujer única.



En esta antología libre se reúne una amplia muestra de su producción poética para adultos, tan perenne como injustamente olvidada.





 TRES VECES TU


Autor:FEDERICO MOCCIA
Editorial: PLANETA
 
¿Tienes ganas de volver a sentirte A tres metros sobre el cielo? Por fin la novela que las #ChicasMoccia estaban pidiendo: vuelven Babi, Step y Gin.
Seis años después, las vidas de nuestros protagonistas han cambiado. Han conseguido ser felices, pero cuando menos se lo esperan, sus caminos se vuelven a cruzar...

Tras el éxito de A tres metros sobre el cielo y Tengo ganas de ti, llega el esperado desenlace de la historia de amor de Step, Babi y Gin.

¿Seguirán juntos Step y Gin?¿Babi es feliz en su matrimonio? 






QUAN ARRIBA LA PENOMBRA 
Autor:JAUME CABRÉ
Editorial: PROA
 Un nen poruc que es rebel·la contra la tirania d'un mestre, un assassí que es confessa davant la pròxima víctima, un lladre xuclat pel quadre que acaba de robar, un escriptor que amenaça l'editor de suïcidar-se, un ancià que passeja pels escenaris on va fer la guerra... Són històries colpidores, que es trenen o es visiten les unes a les altres, sempre amb dinamisme, energia, tocs d’humor i incursions en la fantasia.
Quan arriba la penombra és un llibre de relats que s’il·luminen com les pedres fogueres. Hi trobem individus inquiets que voldrien ser en alguna altra banda, personatges fora de la llei, aromes de thriller, tocs d’ironia, elements fantàstics… amb la mestria tècnica que l'ha fet cèlebre a tot Europa -salts endavant i endarrere, canvis de punts de vista, veus que es trenen-, però també amb tota la passió vital. Jaume Cabré ha compost un llibre compacte on no hi sobra ni una paraula. Quan arriba la penombra és un conjunt de relats imbricats en una pinya unitària i rotunda, històries tocades per la foscor i per la ràbia, però també per la ironia, la fantasia i el joc.



UN HOME CAU


Autor: JORDI BASTE I MARC ARTIGAU
Editorial: ROSA DEL VENTS

Una nit de primavera, mentre el detectiu privat Albert Martínez sopa a tocar de la Barceloneta amb un antic amic de la universitat, és testimoni d'una escena inquietant: comença a fosquejar quan veu que dos homes s'apropen a l'espigó, a la zona més perillosa, mentre parlen i gesticulen com si discutissin. Al cap d'una estona només en torna un.
Així comença l'apassionant recerca que el conduirà a descobrir els secrets més foscos d'una família adinerada i influent. Amb una trama cent per cent efectiva i un detectiu amb una personalitat ben singular, ens endinsem en una història tan original com ho és la Barcelona gastronòmica, nocturna i oculta en la qual es desenvolupa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada